06.04.2013

New black dress

Now: Pink Floyd- Wish You Were Here
IMG_6767
IMG_6759
IMG_6757
IMG_6755
IMG_6751

IMG_6752
pic taken by my sister
jacket from mango, dress and bag from zara, hunter boots, H&M bracelet

To pierwsza moja rozkloszowana sukienka. Od zawsze podobał mi się ten krój bo jest bardzo dziewczęcy. Problem miałam jednak ze znalezieniem 'ideału', gdzie odcięcie w talii nie powodowałoby zupełnego zdeformowania sylwetki. Ta układa się perfekcyjnie, wiec jestem zadowolona z zakupu. Postanowiłam połączyć ją z moim ulubionym żakietem i kaloszami. Sukienka na pewno będzie jednym z moich wiosennych faworytów i świetną bazą.

PS. Zapraszam Was do zakładki shop my closet, gdzie sprzedaję kikla rzeczy.

10 komentarzy:

  1. Swietna ta sukienka i Huntery <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW Magdalena you look really yummy wearing your black Dress, Tights and shiny Hunter Rubber Wellingtons and I have hot feelings for you.
    Kisses
    Carol

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne fotki, zestaw minimalistyczny ale efektowny:) no i huntki bez których ostatnio wyjście z domu staje sie wyzwaniem...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie ciężkich kaloszy z dziewczęcą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze kurteczki i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie ! taka czerń mi jak najbardziej odpowiada !

    OdpowiedzUsuń
  7. I love to see Girls wearing Wellingtons and seeing you wearing your Tights and Wellingtons makes me very happy, you look so adorable and I want to hug and kiss you.
    Julie
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny zestaw!!! kurteczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look great! Just love how u completed the look with a pair of wellies!

    Xoxo from South Africa
    Nastassha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń