29.01.2013

Time for break| Outfit 29012013

Now: Kreator- Phantom Antichrist

IMG_6085
IMG_6068
IMG_6074

IMG_6060
coat, bag nad dress from zara, sh scarf and Hunter boots
pic. taken by my sister

Jestem z powrotem wśród 'żywych'. Okres przed sesja był dla mnie bardzo pracowity. Praktycznie całe dnie spędzałam na uczelni, nocami 'grywałam' w ramach relaksu w AutoCADA- w końcu projekty same się nie zrobią. Teraz już wiem, dlaczego powtarzano mi, że budownictwo to ciężki kierunek...Ale! Mamy sesję. Jest i odpoczynek. Żądza wiedzy została zaspokojona. Czas na przyjemności.
Mimo tego, iż nie przepadam za kolorem musztardy czy żółcią- w tym szalu czuję się świetnie. Może dlatego, że zimą stale noszę czarny, męski szalik. Odmiana jest czasem wskazana. Huntery to istne błogosławieństwo na obecna aurę. Chwilowo swoim ukochanym Martensom zrobiłam wolne, bo wysłużyły się zdecydowanie przez cały śnieżny okres. 

P.S.Aktualnie jestem w trakcie zapuszczania grzywki i ciągłej analizy sytuacji na swojej głowie.Co z tego wyjdzie to się zobaczy. Ach to moje niezdecydowanie i niechęć do zmian...

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Studiujesz budownictwo? wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też studiowałam i te studia to bzdura ;) jak nie masz dokładnie sprecyzowane co chcesz robić (te studia są jak ogólniak: za mało precyzji) albo nie masz rodziców pracujących w tym zawodzie to słabo to widzę... a najgorsze jest to że mogę się założyć że nawet miesiąca nie przepracowałaś na budowie. I wybrałaś te studia bo lubiłaś matmę itp i to takie przyszłościowe.Te studia powinny być tylko dla tych którzy czynnie pracują w zawodzie. Powodzenia

      Usuń
  2. Uwielbiam ten set :) Wyglądasz mega kobieco :)) a to duża sztuka w Hunterach :) Ja zawsze mam wrażenie że wyglądam w nich jak rybak albo grzybiarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha noce w towarzystwie autocada są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszcz. Uwielbiam ubrania w kolorze butelkowej zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pączuś na głowie C: !! Możesz sobie powiedzieć "jestę piękniochę" w tych ciuszkach, mrau <3 I... możesz chodzić po wodzie, nie to co ja i moje buty ; <
    Tak, możemy odpocząć i cieszyć się dniem jak dzisiejszy (wczorajszy?) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW Magdalena you look really adorable wearing your Tights and Rubber Wellingtons and I've got tender feelings for you.
    Kisses
    Carole

    OdpowiedzUsuń
  8. I used to go to a Girls Boarding School and if we went into town we had to wear our School Uniform with black Tights and Hunter Rubber Wellingtons regardless of the weather and seeing you wearing your black Tights and Wellingtons brings back happy memories and you look really sweet.
    Julie
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalosze to obecnie absolutny niezbędnik! świetnie komponują się z całością :) a torba - uwielbiam wielgaśne torby w których można zmieścić pół domu ;)
    Co do grzywki mam to samo, teraz zapuszczam, ale już myślę o ścięciu - nie umiem się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw :):)

    kalosze skradły moje serce :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz :) ah marzą mi się Huntery :)

    OdpowiedzUsuń